تهیه میوه خشک پفکی

تهیه میوه خشک پفکی از طریق فروشگاه‌ های تولید کننده این محصول امکان پذیر است. میوه خشک پفکی کاملا ارگانیک تهیه و تولید می ‌شود و دارای بافتی ترد و نرم است. گروه تولیدی بکردانه با استفاده از میوه های رسیده و با کیفیت انواع میوه خشک پفکی را تولید و به بازار عرضه می ‌کند. این شرکت با استفاده از روش های استاندارد تولید میوه خشک پفکی و به کارگیری دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته مکانیکی، انواع چیپس میوه خشک را تولید و روانه بازار می ‌کند.  اگر برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب بکردانه تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

میوه خشک پفکی چگونه تولید می شود؟

مراحل و نحوه تولید میوه خشک پفکی در شرکت بکردانه به صورت صنعتی به شرح زیر است:
در شرکت بکردانه میوه های با کیفیت و کاملاً رسیده را تهیه و وارد خط تولید می کنند. ابتدا در وان های مخصوص شستشوی میوه آن ها را تمیز می کنند و وارد دستگاه های مخصوص خشک کن می‌ کنند. حرارت این دستگاه به گونه ‌ای تنظیم شده است که ضمن حفظ خواص و ارزش غذایی میوه، آن را به میوه خشک شده پفکی تبدیل می‌ کنند. تنوع میوه خشک پفکی زیاد است و افراد با هر سلیقه ‌ای می ‌توانند این تنقلات را خریداری کنند.
از آنجا که ماندگاری میوه خشک پفکی بالا است، مصرف آن نیز زیاد است. مراحل تولید میوه خشک پفکی تقریباً مشابه تولید میوه خشک چیپسی است اما تفاوت ‌هایی که در نحوه تولید این دو محصول وجود دارد، وجه تمایز آن ها است. تولید میوه خشک پفکی و چیپسی از مرحله شستشو تا پاکسازی و لکه‌گیری میوه، یکسان هستند؛ اما تفاوت عمده در دستگاه اسلایسر و برش دادن میوه است.
برای تولید میوه خشک پفکی میوه ها را به قطعات بزرگ تر برش می ‌دهند، اما در تولید میوه چیپسی برش میوه نازک تر است. تفاوت دیگری که در این دو روش وجود دارد، مدت زمانی است که میوه در دستگاه خشک کن قرار می ‌گیرد. میوه های پفکی باید مدت زمان بیشتری داخل دستگاه بمانند تا به میوه خشک پفکی تبدیل شوند. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره انواع دستگاه میوه خشک کن و کسب اطلاعات تخصصی درباره این محصول با مشاورین بکردانه تماس حاصل نمایید.

درست کردن میوه خشک پفکی با دستگاه میوه خشک کن

درست کردن میوه خشک پفکی با دستگاه میوه خشک کن

درست کردن میوه خشک روش های متفاوتی دارد. می توان انواع میوه خشک را به صورت سنتی و با استفاده از نور خورشید خشک کرد؛ اما این روش نیاز به زمان طولانی دارد. برای خشک کردن میوه در هوای آزاد و زیر نور خورشید به چند روز زمان نیاز است؛ اما روش های سریع تری مانند استفاده از شوفاژ، بخاری یا فر هم مرسوم است. امروزه از دستگاه‌ های میوه خشک کن برای تهیه میوه خشک پفکی استفاده می ‌شود.
برای انجام این کار باید میوه ها را به اندازه مناسب برش دهید و در دمای مناسب در دستگاه میوه خشک کن قرار دهید. ضخامت ورقه های میوه باید مناسب باشد تا میوه خشک پفکی شود. دستگاه میوه خشک کن آب میان بافتی میوه ها را می گیرد و بدون اینکه آن ها پخته شوند به میوه خشک پفکی تبدیل می‌ کند. این تنقلات سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین هستند.

تاثیر دستگاه میوه خشک کن بر کیفیت میوه خشک پفکی

تاثیر دستگاه میوه خشک کن بر کیفیت میوه خشک پفکی

میوه های خشک که در دستگاه میوه خشک کن درست می ‌شوند‌ کیفیت بالایی دارند؛ زیرا در دستگاه از خشک شدن زیاد آن ها جلوگیری می شود و با استفاده از حرارت مناسب یک میوه خشک پفکی را به شما می دهد. تولید صنعتی میوه خشک پفکی در گروه تولیدی بکردانه با رعایت اصول بهداشتی انجام می‌ شود و به خاطر استفاده از تجهیزات استاندارد و دمای مناسب برای انجام این کارف میوه های خشک پفکی سخت و سفت نمی شوند.
ترد بودن میوه خشک پفکی باعث می ‌شود بیشتر از میوه ‌های خشک چیپسی محبوب باشند. البته در تهیه میوه خشک پفکی باید دقت داشته باشید که در حین ترد بودن میوه، باید رطوبت کافی نیز داشته باشند. اگر رطوبت میوه بیش از اندازه باشد، امکان فساد آن وجود دارد؛ بنابراین قبل از خرید میوه خشک پفکی به شرکت تولیدکننده و روش های به کار رفته برای تولید آن توجه داشته باشید.
برای سفارش انواع دستگاه میوه خشک کن می توانید به وب سایت بکردانه مراجعه کنید و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. امکان برقراری تماس با شماره های بخش فروش این شرکت نیز به راحتی فراهم شده است. کارشناسان بخش فروش شرکت بکردانه می توانند به سوالات مشتریان در رابطه با قیمت دستگاه میوه خشک کن و نحوه خرید آن پاسخ دهند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید