قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

میوه خشک یکی از بهترین تنقلاتی است که برای پذیرایی در مهمانی ها و تغذیه در مدرسه و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. همه افراد، در هر سنی، به خوردن میوه خشک علاقه دارند. امروزه خشک کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن به افراد کمک می کند تا به شیوه ای بهداشتی و پربازده، این تنقلات خوشمزه را تولید نمایند. دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلفی ساخته می شوند که دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی را می توان یکی از انواع صنعتی آن در نظر گرفت.

قیمت دستگاه میوه خشک کن بر اساس حجم و ابعاد تعیین می شود. همچنین، نوع برند تولید کننده نیز بر قیمت دستگاه میوه خشک کن تاثیر گذار است. قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی نیز بر اساس برند سازنده آن متغیر خواهد بود.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

یک دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی دارای چندین سینی است که بر روی یکدیگر قرار می گیرند. این دستگاه از دو کابین ساخته شده که سینی ها در هر دو کابین توزیع شده اند. ابعاد سینی ها معمولا 72*72 است که با فاصله ای مشخص بر روی یکدیگر سوار می شوند. هوای گرم از طریق یک فن با اندازه مناسب، در بین این سینی ها توزیع می گردد. جریان هوای گرم باعث تبخیر شدن آب میوه ها خواهد شد. برای افزایش بازده دستگاه و کاهش زمان خشک شدن میوه ها، لازم است قطعات میوه به اندازه کافی نازک و کوچک باشند. البته نه به اندازه ای که پس از خشک شدن میوه ها، ظاهر نامناسبی پیدا کنند.

دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی در حدود 600 کیلوگرم وزن دارد و با برق، گاز یا گازوئیل کار می کند. قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی به برند سازنده، نوع سوخت، ابعاد و قابلیت های آن بستگی خواهد داشت. به طور کلی، از یک دستگاه میوه خشک کن می توان برای خشک کردن سبزیجات، گوشت و صیفی جات نیز بهره برد.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی برای کجاها مناسب است؟

یک دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی ابعادی بزرگ داشته و به صورت دو کابین ساخته می شود. این دستگاه استفاده صنعتی دارد و برای تولید میوه خشک در حجم بالا به کار می رود. افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار کوچک و البته پردرآمد هستند، می توانند از این نوع دستگاه میوه خشک کن استفاده نمایند. شما می توانید برای تهیه دستگاه میوه خشک کن در حجم های کوچکتر و دریافت راهنمایی و مشخصات آنها با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی

برای کسب اطلاعات درباره قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی باید چه کنیم؟
شم عزیزان می توانید به منظور دریافت مشاوره درباره قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی با مشاورین بکردانه تماس بگیرید.
چه المان هایی بر قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی اثرگذار است؟
ویژگی های فنی ، کیفی و ظاهری بر قیمت دستگاه میوه خشک کن 200 کیلویی تاثیرگذار است.