تعویض دانه در دستگاه روغن گیری

فرض کنید شما یک عدد دستگاه روغن کشی بکردانه تهیه کرده اید و می خواهید روزانه با استفاده از این دستگاه از چندین دانه مختلف روغن گیری کنید. این کار چطور ممکن است؟ اصلا میشه هی پشت سر هم دانه های مختلف را ریخت؟ یا اینکار برای شما مشکل بوجود می آورد؟
گروه بکردانه از آنجایی که دید این سوال برای مشتریان زیادی پیش آمد تصمیم گرفت مطلبی کامل و جامع برای شما تهیه کند.
به طور کلی شما با دو حالت برای تعویض دانه مواجه خواهید شد، یا ابتدا در دستگاه دانه ای خوراکی ریخته اید یا بار اول دانه ی غیر خوراکی را روغن گیری کرده اید. ما در این مطلب نکاتی که شما باید برای تعویض دانه در هر کدام از روش های بالا رعایت کنید را در ادامه برایتان بازگو خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

تعویض دانه خوراکی به غیر خوراکی در دستگاه روغن کشی

اگر شما در ابتدا دارید از دانه ی خوراکی مثل کنجد روغن می گیرید پس از آن می خواهید از سیاه دانه روغن بگیرید از آن جایی که دانه دوم غیر خوراکی است برای روغن شما مشکلی پیش نخواهد آمد. اما برعکس این موضوع برای محصول روغن نهایی شما مشکل زا خواهد بود چرا که روغن غیر خوراکی شما وارد روغن کنجد می شود و آن را خراب خواهد کرد.
پس شما باید در این زمان چکار کنید؟ در این زمان باید قطعات جلویی دستگاه را باز کرده، ماردون و قطعات توپی را تمیز کنید و پس از آن دانه خوراکی خود را ریخته و از آن روغن بگیرید.

تنظیمات لازم برای تعویض دانه در دستگاه روغنگیری

نکته ای که باید هنگام تعویض دانه و روغن گیری از آن ها در نظر بگیرید تنظیمات دستگاه است. دانه های مختلف با سرعت و دماهای متفاوتی روغن گیری می شوند پس شما نمی توانید دانه ای که سخت است مثل هسته انار را با تنظیمات دانه ای نرم مثل کنجد، روغن گیری کنید. برای هر سری روغن گرفتن زمانی که می خواهید دانه را از سخت به نرم و از نرم به سخت تعویض کنید باید دمای دستگاه روغن گیر را تغییر بدهید.
برای روغن گیری از دانه های سخت دما دستگاه باید بالا برود و برای تهیه روغن از دانه های نرم شما باید دمای دستگاه را کاهش بدهید.
حتما نکاتی که در این مطلب برای تعویض دانه در دستگاه روغن گیری به شما گفته شد را به یاد بسپارید تا بتوانید یک کسب و کار موفق با کالایی درجه یک داشته باشید.

دیدگاه‌ها  
جهانگیری
سلام. یه سوال. این روغن هایی که مخلوطه از چنتا روغن را باید مواد را با هم بریزیم توی دستگاه یا روغن را جدا بگیریم بعد قاطی کنیم؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید