غول ارده گیری بکردانه

یکی از دستگاه های بزرگ و قوی تولید شده توسط گروه تولید کننده ماشین آلات صنایع غذایی بکردانه غول ارده گیری بکردانه است که در سایز 90 تولید شده است. گروه بکردانه در ساخت این دستگاه از موتور و گیربکس ایلماز ترکیه استفاده کرده است که به عنوان یکی از معتبرترین و قوی ترین موتورگیربکس های دنیا شناخته می شود. که در ایران نمایندگی رسمی دارد و به عنوان یکی از با کیفیت ترین گیربکس های صنعتی به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه غول پیکر  و اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری و قیمت دستگاه ارده گیر و دیگر دستگاه ها تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

برای شناخت بهتر نسبت به گیربکس ایلماز باید بگوییم که این شرکت در کشور ترکیه در سال 1958 توسط فردی به نام ایلماز راه اندازی شد و بعد از گرشت مدت زمان نه چندان طولانی از آنجایی که کیفیت کار و تجهیزات بالایی را به خریدار ارائه می دادند به سرعت به یک قطب تولید گیربکس در کشور ترکیه تبدیل شدند. هم اکنون دفترمرکزی این شرکت در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و یکی از بزرگ ترین ها در زمینه تولید گیربکس صنعتی است.

بزرگترین ارده گیر سنگی گروه تولیدی بکردانه

این دستگاه ارده گیر بزرگ ترین دستگاه ارده گیر سنگی گروه تولیدی بکردانه به حساب می آید که به نام غول اردگیر بکردانه نام گذاری شده است. این ارده گیر در سایز 90 تولید شده و دارای یک مخزن قیف مانند است که می تواند حدود 40 کیلوگرم دانه را برای ارده گیری در خود جای دهد.

 

ارده گیر سنگی مجهز به اینورتر برای کنترل سرعت تولید

این غول ارده گیر که توسط گروه تولیدی بکردانه تولید شده است مجهز به اینورتر برای کنترل سرعت است. در واقع وجود اینورتر کمک می کند تا هر حرکتی که به سمت الکترو موتور ها می روند مدیریت شده تر و هوشند تر انجام شوند. در واقع اینورترها به هوشمند سازی دستگاه ها کمک می کنند. که این قابلیت در این دستگاه ارده گیری نیز به کار رفته است که به کمک این اینورتر سرعت سنگ آسیاب این دستگاه کم و زیاد می شود.

 

ارده گیر سنگی مجهز به جک بالابرنده سنگ متحرک جهت تمیزکاری

یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه جک بالابرنده آن است. این دستگاه مجهز به یک جک بالا برنده است که به کمک آن می توان سنگ آسیاب را بالا برد و به سادگی زیر سنگ را تمیز کرد. به کمک این جک شما می توانید حدود 10 الی 15 سانت سنگ را به سمت بالا ببرید و به سادگی سطح زیرین آن را تمیز کنید. و دیگر نیازی به جرثقیل سقفی در محل کار خود نخواهید داشت.

 

توصیف قابلیت های بدنه این اردگیر سنگی

در ساخت غول اردگیر بکردانه از سنگ طبیعی در بالا و پایین استفاده شده است. و همچنین با اینکه در ساخت این ارده گیر سنگی از موتور گیربکس ایلماز ترکیه استفاده شده با این حال برای کاهش هرچه بیشتر سر و صدا دور تا دور بدنه این ارده گیر دارای عایق بندی صداست. بدنه تمام استیل است و در قسمت قرارگیری مخزن از باکس شیشه ای برای محافظت از دانه ها استفاده شده. این باکس شیشه ای از ورود گرد و غبار و آلودگی به محل قرارگیری دانه ها جلوگیری می کند.

شما عزیزان می توانید برای تکمیل اطلاعات خود در رابطه با این غول اردگیر بکردانه با کارشناسان ما در گروه تولیدی بکردانه تماس بگیرید و در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی قبل از خرید خود مشاوره رایگان دریافت کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید