کره گیر رومیزی

کره جزو آن دسته از خوراکی هایی است که انواع گوناگونی دارد و در چند گروه می توان آنها را دسته بندی کرد، از جمله کره حیوانی یا کره لبنی که پایه آن ها از شیر به دست می آید.
کره گیاهی از روغن های گیاهی تهیه می شود و مارگارین نام دارد. مارگارین خواص ظاهری و مشابهی با کره لبنی دارد ولی پایه آن شیر نیست و از روغن های نباتی مانند ذرت ، آفتابگردان ، سویا و کتان به همراه برخی از افزودنی ها تهیه می شود.
کره مغزیجات یا کرم خوراکی، ماده بسیار مغذی و خوش طعمی است که از دانه ها و مغزهای خوراکی به دست می آید که امروزه در صنایع غذایی به نام کره شناخته شده است و از آسیاب مغزیجات خشکبارها مانند: بادام زمینی، فندق، نارگیل، پسته، بادام شیرین، گردو و کنجد تهیه می شود.
این دانه ها توسط دستگاه های کره گیر، آسیاب و میکس می شود، به صورتی که مغز دانه های مورد نظر کاملا خرد شده و چرخ می شوند و در نهایت به صورت کره از دستگاه خارج می شود.
تمامی دانه ها و مغزیجات ورودی در مرحله تولید کاملا استفاده می شوند و راندمان صد در صدی دارند، این دستگاه هیچ گونه ضایعات و دور ریزی ندارد.
کره به دست آمده مناسب برای تمام گروه های سنی می باشد و شما می توانید با میکس آنها با انواع طعم ها از جمله شکلات کاکائویی، شیره و ....در حین کره گیری به کره خود طعم فوق العاده و جدیدی بدهید.
برای تولید کره در خانه نمی توان از دستگاه های میکسر استفاده کرد، به خاطر اینکه بافت سخت دانه ها به موتور دستگاه فشار می آورد و باعث سوختن موتور دستگاه می شود.
دستگاه های کره گیر در انواع خانگی، فروشگاهی و صنعتی تولید می شوند.
دستگاه های کره گیر بکردانه در مدل های کره گیر فروشگاهی ، دستگاه کره گیر هایپر مارکت و کره گیرهای لاکچری بکردانه طراحی و ساخته شده اند.

دستگاه کره گیر رومیزی لاکچری

این دستگاه جهت استفاده در منازل و فروشگاه های ارگانیک کاربرد دارد. از لحاظ ابعاد بسیار کوچک بوده و از نظر طراحی بسیار زیبا و چشم نواز است.
در مقایسه با دستگاه کره گیر هایپر مارکت، فقط از لحاظ رنگ بدنه و مدل قیف با یکدیگر متفاوت بوده ولی هر دو کارکرد یکسانی دارند. پوشش بدنه این دستگاه تماما از جنس استیل طلایی رنگ بوده و جنس اجزای دیگرآن از بهترین آلیاژ می باشد.

دستگاه کره گیر رومیزی لاکچری

مشخصات دستگاه کره گیر رومیزی

  1. ظرفیت: 30 کیلوگرم در ساعت
  2. ولتاژکاری: 220-240 ولت
  3. برق مصرفی: 1500 وات
  4. طراحی بدنه: پوشش تمام استیل طلایی رنگ
  5. کارکرد: بی صدا
  6. مجهز به اینورتر جهت کنترل دور موتور و مصرف بهینه برق
  7. مجهز به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره
  8. تحت استاندارد ISO 9001 وCE اروپا
  9. دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش


برای عمل کره گیری دانه مورد نظر باید حتما تفت داده شده و مخصوص کره گیری باشد به طور مثال: برای عمل کره گیری از دانه کنجد بایستی دانه تفت داده شده و پوست کنده شده ( کنجد مخصوص ارده گیری ) باشد .
از ویژگی منحصر به فرد این دستگاه، مجهز بودن به اهرم تنظیم زبری و نرمی کره حتی در حین کارکرد دستگاه است. کاربر می تواند به راحتی و تنها با چرخاندن اهرم، میزان زبری و نرمی کره خروجی از دستگاه را تنظیم کند.
با استفاده از دو تیغه ثابت و متحرک عمل کره گیری انجام می شود، هرچه تیغه ها به یکدیگر نزدیک شود، کره نرم تری به دست می آید ( با چرخاندن دسته به سمت چپ فاصله تیغه ها کمتر شده و کره نرم تر می شود و برعکس). این دستگاه دارای دو عدد محدود کننده ورودی جهت استفاده از دانه های ریز و درشت می باشد. محدود کننده کوچک برای دانه های ریز مانند کنجد و محدود کننده بزرگ برای دانه های درشت مانند (بادام، فندوق و ....) مورد استفاده قرار می گیرد. کلیه قطعات سیلندر قابل شستشو بوده و ماردون و تیغه های آسیاب از استیل سخت شده، طراحی و ساخته شده است که کارکرد طولانی مدت دستگاه را بدون کوچکترین استهلاک تضمین می کند. طراحی قطعات به گونه ای انجام گرفته، که در کمترین زمان ممکن کاربر می تواند قطعات سیلندر را باز و بسته کند بنابراین سهولت در کاربری از ویژگی های این دستگاه می باشد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید