فروش دستگاه کره گیر اصفهان

اصفهان یکی از شهر های بزرگ صنعتی ایران می باشد که در آن صنعت گران و کارخانه های بسیار بزرگی مشغول به کار هستند. در بین صنایع مختلف، صنایع غذایی در این استان خیلی مشهور است، یکی از تولیدات بسیار مرغوب کارخانه های تولیدی صنایع غذایی، دستگاه کره گیر یا کره ساز می باشد .
دستگاه های کره گیر چندین مدل مختلف دارند که در مصارف و کاربرد های مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از مدل های دستگاه کره گیری، کره گیری یا کره سازی از مغزیجات و دانه های مختلف می باشد. این دستگاه ها از دانه ها و مغزیجات مختلف هم چون بادام، فندوق، پسته، گردو و ... کره گیری می کنند.
در استان اصفهان کارخانه های مختلفی این دستگاه ها را تولید می کنند که گروه تولیدی بکردانه نیز یکی از آن تولید کننده ها می باشد.
بکردانه تولید کننده ی دستگاه های مختلف صنایع غذایی ارگانیک هم چون دستگاه روغن گیر، دستگاه میوه خشک کن، دستگاه آسیاب، ارده گیر و کره گیر می باشد.
دستگاه های کره گیر اصفهان که در کارخانه تولیدی بکردانه تولید می شود در مدل های کره گیر فروشگاهی، کره گیر هایپرمارکت، کره گیر فروشگاهی لاکچری و کره گیر هایپر مارکت لاکچری و ارده گیر- کره گیر صنعتی می باشد.
این دستگاه ها در ظرفیت و ابعاد متفاوتی تولید می شود که برای همه ی اشخاص و کاربری های متفاوت، قابل استفاده می باشد.
دستگاه های سری لاکچری که در حال حاضر در دو مدل فروشگاهی و هایپرمارکت تولید می شوند، با بدنه ی طلایی رنگ و با قیف متفاوتی نسبت به سری های معمولی در بازار بفروش می رسد و هیچ تفاوتی در کارکرد و خروجی محصول نهایی ندارد.

بورس خرید و فروش دستگاه های کره گیر در اصفهان

دستگاه های کره گیری به دلیل اینکه برای کسب و کار های مختلفی، مخصوصا شیرینی پزی و تولید بستنی کاربرد فراوان دارد، در بین این اصناف، خرید و فروش های بسیاری انجام می شود. دستگاه های کره گیر بکردانه نسبت به بقیه شرکت های تولیدی ، بورس بیشتری دارد و راحت تر بین تولید کننده ها خرید و فروش می شود.

قیمت دستگاه کره گیر اصفهان

دستگاه های کره گیری در سایزها و ابعاد و کاربری های گوناگون تولید می شوند که نسبت به متریال، نوع و قدرت موتور و دیگر موارد مختلف، قیمت های گوناگونی دارند.
رنج قیمت دستگاه های کره گیر متفاوت است ولی اگر شما قیمت دقیقی از این دستگاه ها بخواهید می توانید با مشاوران فروش بکردانه تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های کامل را از آن ها دریافت کنید. 

کره گیر اصفهان

اگر که شما در اصفهان هستید و قصد خرید دستگاه کره گیر بادام زمینی را دارید، می توانید با هماهنگی با مشاوران فروش شرکت، به کارخانه گروه تولیدی بکردانه بروید و انواع دستگاه های کره گیری را از نزدیک مشاهده کنید و در صورت درخواست خرید، ثبت سفارش خود را در مجموعه انجام دهید.

قابلیت های دستگاه کره گیری اصفهان 

دستگاه های کره گیر یا کره ساز اغلب از بادام زمینی کره تولید می کنند ولی دستگاه های کره ساز بکردانه به راحتی می توانند از انواع مغزیجات مختلف در کمترین زمان ممکن کره گیری کنند.
مغزیجات مختلف هم چون بادام درختی، بادام زمینی، بادام هندی، پسته، نارگیل، کنجد مخصوص، فندق و گردو می باشد.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم دستگاه کره گیر اصفهان، قابلیت تنظیم نرمی و زبری آن می باشد که کاربر می تواند جهت سلیقه های مختلف کره های نرم یا زبر تولید کند و فقط با تنظیمات خیلی ساده فاصله تیغه ها را کم و یا زیاد کند و توسط همین امر موجب می شود که کره خروجی به حالت های مختلفی بیرون بیاید.

قابلیت های دستگاه کره گیری اصفهان 

شست و شو دستگاه کره گیر اصفهان 

در دستگاه های تولیدی در اصفهان، که در کارخانه بکردانه تولید می شوند، دستگاه کره ساز از قسمت های اساسی مثل ماردون و تیغه ها از جنس استیل استفاده شده است که برای شست و شو می تواند از آب استفاده کند و نگران پوسیدگی و خرابی و زنگ زدگی محصول نباشد‌.
مصرف برق این دستگاه ها بدلیل استفاده از اینورتر نسبت به بقیه کره گیر ها کمتر است، زیرا اینورتر مصرف برق را تا ۴۰ درصد کاهش می دهد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید