دستگاه کره گیر اتوماتیک


از دستگاه های کره گیری برای تولید برای تولید کره و دوغ اورگانیک و طبیعی استفاده می شود. به دستگاه های کره گیر اتوماتیک مشک برقی نیز گفته می شود. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف تولید شده و هم در منزل و هم در تولیدی ها و کارخانه های بزرگ استفاده می شوند. دستگاه های کره گیر اتوماتیک مزیت های مختلفی باید داشته باشند تا بتوانند در بهترین حالت خود کار کنند و بک کره خوشمزه و مغزی تولید کنند.

موتور دستگاه کره گیر اتوماتیک

یکی از مهم ترین اعضای دستگاه ها موتورش است. موتور یک دستگاه اگر به خوبی کار نکند، قطعا محصول تولیدی خوب و با کیفیتی نیز نخواهد داشت. موتور دستگاه های کره گیر اتوماتیک باید کیفیت لازم برای کار کردن در اندازه زمانی مختلف را داشته باشد. موتورهای دستگاه هایی مانند دستگاه های کره گیر اتوماتیک فروشگاه بکرکده بدون ایجاد هیچگونه لرزش و با کمترین صدایی کار خود را به نحو احسن انجام می دهند. مکان هایی مانند مغازه و فروشگاه چون بصورت مداوم دستگاه های کره گیرشان کار می کنند، باید کمترین صدای ممکن را داشته باشند وگرنه مخل آسایش خود شخص و مشتری ها خواهد شد.

جوشکاری منحصر به فرد

جوشکاری منحصر به فرد

برای جوشکاری دستگاه های کره گیر اتوماتیک باید نهایت دقت و حساسیت را به خرج داد؛ زیرا هر اشتباهی و رعایت نکردن اصول باعث خراب شدن تمام فراورده داخل آن و خراب شدن سریع دستگاه می شود. برای جوشکاری این دستگاه ها باید از جوش استیل ضد زنگ استفاده کرد و دقت کرد که تمامی درزها پوشانده شود تا حین کار نشت ندهد. اگر دستگاه شما دستگاه کره زن پایین زن باشد، این نشتی باعث سوختن موتور نیز می شود. همچنین در صورت عدم رعایت اصول و قواعد، و عدم رعایت بهداشت، هنگام استفاده مواد خوراکی آن تغییر ماهیت داده و آنها را خراب می کند.

بدنه و درب دستگاه کره گیر اتوماتیک

بدنه و درب دستگاه های کره گیر اتوماتیک باید از جنس ضد زنگ باشد تا بتواند ماست، کره و دوغ را داخل خود سالم نگاه دارد و برای این منظور کاملا سالم و بهداشتی باشد. از آنجایی که محیط این دستگاه ها اغلب اوقات مرطوب است، بستر خوبی برای رشد میکروب ها و قارچ هاست؛ به همین دلیل رعایت این اصول بسیار مهم است زیرا فراورده های لبنی بسیار حساس هستند.

استفاده از تسمه فولی

استفاده از تسمه فولی

تسمه به کار رفته در دستگاه های کره گیر اتوماتیک با تسمه های معمولی متفاوت است. این تسمه ها باید دارای کیفیت فوق العاده بالایی باشند. این تسمه ها به صورت غیر مستقیم به موتور وصل می شود و باید یک فاصله استانداردی بین موتور و تسمه ایجاد شود. این فاصله و اتصال غیر مستقیم باعث شده تا اگر دستگاه نشتی هم داشته باشد آسیبی به موتور نرسد و نسوزد.

کارکرد دستگاه کره گیر اتوماتیک

استفاده از این دستگاه ها شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد ولی اینطور نیست. این دستگاه ها دستورالعمل ساده ای دارند، چیزی که در کار کردن با دستگاه های کره گیر اهمیت دارد، رعایت بهداشت است. شما باید این دستگاه ها را مرتب تمیز کنیدو بشویید. برای شستشوی دستگاه های کره گیر اتوماتیک کافی است مخزنش را از آب پر نموده و درب آن را مانند وقتی که است درون آن است ببندید و روشن کنید. پس از نزدیک 10 دقیقه آن را خاموش کرده و آب راخالی کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید