بهترین دستگاه کره گیری

تا به حال این سؤال برایتان پیش آمده است که کره های محلی یا حتی کره های صنعتی چطور تولید می شوند؟ حتما دیده اید که در گذشته کره گیری سنتی به این صورت انجام می شد که ابتدا دانه بادام زمینی یا هر دانه ای را حرارت می دادند (به اصطلاح بو می دادند) و سپس به وسیله همزن و دستگاه های قدیمی خرد می کردند تا اینکه به صورت خمیر در می آمدند. حال با پیشرفت علم و تولیدات صنعتی، دستگاه های اتوماتیک و به روز مطابق با نیاز جامعه به بازار عرضه شدند. برای آشنایی بیشتر با بهترین دستگاه کره گیری با این مقاله از بکردانه همراه باشید.

معرفی بهترین کره گیر پر فروش بکردانه

دستگاه های کره گیری به دو صورت کره گیر بالا زن و پایین زن به بازار عرضه می شوند. دستگاه های بالا زن به این صورت عمل می کنند که تسمه و پروانه آن ها در بالای دستگاه قرار دارد و حجم کمتری از دانه را درون مخزن خود جای می دهند. بر خلاف نوع بالا زن، دستگاه های پایین زن مخزن بزرگ تری دارند که در بالای دستگاه و همزن آن در پایین دستگاه قرار دارد. هر دو دستگاه یک استاندارد را پیش می گیرند و با فعالیت مخصوص خود کره مورد نیاز را تولید می کنند. شاید برای شما هم سوال شود که تفاوت دستگاه های فروشگاهی و هایپرمارکت در چیست. باید گفت که این تفاوت در تنظیم اهرم و تیغه های کره گیری است. در دستگاه های هایپرمارکت شما میتواند حین فعالیت، تیغه ها را تغییر دهید و کره نرم و زبر تحویل بگیرید. اما در دستگاه های فروشگاهی باید قبل از شروع، این کار را انجام دهید و سپس فعالیت خود را آغاز کنید. همانطور که می دانید کره های گیاهی به بسیاری از مواد غذایی و شیمیایی حساس هستند و به سرعت فاسد می شوند. به همین دلیل جنس بدنه، مخزن یا پروانه همزن دستگاه کره گیر باید به گونه ای باشد که هیچ واکنشی با دانه های درون مخزن نداشته باشد. بهترین گزینه برای این مورد، آلومینیوم است که این فلز با ضخامت مناسب، تا مدت طولانی برای شما بهترین فعالیت را به ارمغان می آورد.

بهترین دستگاه کره گیری


بعد از معرفی این دستگاه که نیاز صنعت و جامعه را برآورده می کند، باید به تولیدکنندگان نیز اشاره بکنیم. این دستگاه، سیستم نسبتاً پیچیده ای دارد و باید به گونه ای عمل کند که در کمترین زمان بتواند دانه های گیاهی را به کره با کیفیت تبدیل بکند. ما گروه تولیدی-صنعتی بکردانه را به شما معرفی می کنیم. مجموعه ای تولیدی که در حوزه ساخت تجهیزات صنعتی و دستگاه های صنایع مواد غذایی فعالیت می کند. بکردانه با نظر به نیاز جامعه و محصولات مورد نیاز برای رفع آن، هدفی بلند والا برای رشد این صنعت در نظر گرفته است و با تلاش مداوم و تکیه بر تدابیر الهی، تولیدات با کیفیت خود را به بازار عرضه می نماید. بکردانه با تولید مرغوب ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه کره گیری، امروز در جایگاهی ایستاده است که گروه های تولیدی زیادی برای رسیدن به این جایگاه در تلاش هستند. با بکردانه همراه باشید.

بهترین دستگاه کره گیری

بکردانه: ارائه بهترین دستگاه های کره گیر

پیشتر به معرفی گروه تولیدی بکردانه پرداختیم. اما از این موضوع صحبت نشد که بکردانه طی ده سال فعالیت، با افتخار صادرکننده انواع دستگاه های صنعتی و غذایی به اقصی نقاط جهان است. این شرکت با آغاز همکاری با شرکت های بزرگ دنیا تجربه های زیادی به دست آورده و با الگو گرفتن از روش تولید آن ها توانسته است که امروز در رقابت با آن ها گام بردارد. دستگاه های کره گیر بکردانه توانایی تولید 30 کیلوگرم کره را در هر ساعت از شبانه روز دارند. همچنین شما می توانید با استفاده از اهرم مخصوص، میزان زبر و نرم بودن کره را حتی حین فعالین دستگاه تنظیم کنید. این دستگاه ها بی صدا اند و 1500 وات برق مصرف می کنند. با این توصیف از این گروه بزرگ همچنان منتظر نشسته اید و به دنبال دستگاه کره گیری مورد نیاز خود می گردید؟ بکردانه با کادر تخصصی و مهندسی دستگاه هایی را طراحی کرده است که شما مخاطب گرامی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت بتوانید از آن ها استفاده کنید. فروشگاه بکردانه را دنبال کنید تا از به روز ترین محصولات و تولیدات بهره مند شوید. بکردانه برای شما یک خرید مطمئن و بدون دغدغه را آرزومند است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید