کره گیری از نارگیل

کره تبدیل به یکی از محبوب ترین آیتم های صبحانه شده است و به همین دلیل افراد با کمک مواد غذایی مختلف، کره تولید می کنند تا تنوع آن همواره حفظ شود. برای اینکه بتوانید از نارگیل کره بگیرید می بایست با استفاده از دستگاه کره گیر هایپری بکردانه این کار را انجام دهید. برای کره گیری از نارگیل باید از پودر نارگیل سریلانکا شده چرب و با اندازه درشت استفاده کنید. با استفاده از دستگاه کره گیری بکردانه می توانید از انواع مغزیجات همچون بادام زمینی، بادام درختی، پودر نارگیل و... کره تولید کنید.

طرز کار با دستگاه کره گیری نارگیل

پیش از اینکه پودر را درون مخزن دستگاه کره گیری بریزید، باید دسته تنظیم (حالت تیغه ها) این دستگاه را روی حالت متوسط (Medium) قرار دهید تا بدین صورت تیغه ها  بتوانند به راحتی کره گیری از نارگیل را انجام دهند. پس از آن دستگاه را روشن و به صورت آهسته و پیوسته پودر نارگیل را به مخزن دستگاه اضافه می کنیم، تا زمانی که عبور پودر نارگیل از دستگاه روان و راحت است می توانید سرعت ریختن نارگیل را بیشتر کنید. به دلیل اینکه نارگیل خاصیت خانه کردن دارد و ممکن است از سیلندر عبور نکند، نباید در قیف جمع شود و باید آرام آرام از آن پایین رود (به ویژه در تابستان که ممکن است در معرض هوای گرم نارگیل روغن پس دهد). برای کره گیری از نارگیل بهتر است از پودر نارگیل تازه استفاده کنید تا در قبال آن کره تازه تری را به دست آورید، اما اگر پودر نارگیل شما تازه نبود، می توانید مقداری آب را نیز وارد دستگاه کنید تا عملکرد دستگاه بهتر شود. از ویژگی های مثبت دستگاه کره گیری بکردانه، این است که هیچگونه ضایعاتی ندارد و به همان اندازه که پودر نارگیل و یا هر مغزیجات دیگری را وارد دستگاه می کنید، به همان اندازه نیز کره دریافت می کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را نیز می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

مشخصات و قیمت کره گیر نارگیل

از مشخصات دستگاه کره گیر هایپر بکردانه می توانیم به ظرفیت تولید بسیار بالای آن که حدود 30 کیلوگرم در هر ساعت است اشاره کنیم. همچنین کنترل دور موتور این دستگاه اینورتر است و ولتاژ کاری آن 220 ولت است. بدنه آن از جنس استیل است و پوشش تمام استیل آن باعث شده است که طول عمر بالایی داشته باشد و همچنین دستگاه از خوردگی و زنگ زدن در امان باشد. کارکرد دستگاه کره گیر هایپر بکردانه کاملا بی صدا است و این از محاسنی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این دستگاه دارای گارانتی و ضمانت نامه یک ساله است و همچنین تا پس از 10 سال خرید دستگاه می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. در دستگاه کره گیر هایپر تنها با چرخاندن اهرم دستگاه، می توانید میزان نرمی و زبری کره در حال تولید را تنظیم کنید. افزون بر آن مجموعه بکردانه دستگاه کره گیر هایپر لاکچری نیز به تولید رسانده است که ظاهری شکیل و بسیار زیبا دارد و بدنه و سایر اجزای طلایی رنگ آن چشم نواز هستند و جلوه جذاب تری را به محیط شما می بخشد. قیمت این محصول بسیار مناسب است، برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر کافی است به قسمت محصولات سایت مراجعه کنید و یا با مراجعه به اینستاگرام مجموعه بکردانه از قیمت آن مطلع شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید